Sunday, April 10, 2011

Blog Amirahliyana tahniah!

wah..wah...jijah baru balik keje pagi tadi...
buka blog je jijah ada dapat 1 komen yang buat jijah terharu..
dan teruskan lah mempublish komen tu..
then masuk blog cik adik manis ni.. amirahliyana

adik mira buat entry khas untuk jijah sebab jijah dapat jadi follower dia ke-100!!
nak tahu silalah baca entry adik ni k..di sini


100 dah yer..Tahniah yer laling :D
tak sampai 2 bulan pun dah dapat 101 follower..
akak dulu 2 bulan baru bape orang je kot...huhu
sebab dulu tak pandai blogging lagi..hikhikhik
newbie la katakan...

dan untuk kalian...
silalah baca entry beliau ini betapa beliau ni sangat menyukai blog jijah yang banyak tips ni..ececeh..
giler perasan ko jijah..*sila muntah hijau..*

Tahniah..tahniah!!
ucapan akak semoga amirah suksess dalam bidang blogging..
teruskan menulis..dan terus menulis k!

Tahniah!!
muaaahh :D
T__________T


2 doakan jijah cepat transfer semenanjung:

´¯`·.¸¸.·♥ amirah liyana´¯`·.¸¸.·♥ said...

heheheheeeeee...thankz a lott...buat susah2 aje.....(^_^)

Cik Azizah said...

amirah liyana~ sesama...no hal la dik :D wink..wink..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Cik Azizah Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah