Wednesday, May 18, 2011

Majlis Sambutan Hari Jururawat Daerah Port Dickson..


yehuu....daku baru bangun dari tidur. amboi matahari dah terpacak atas kepala pon masih tidur lagi. ape lah anak dara ni. hish hish. hish amboi kalian. sedap mengata ye. kan daku baru abis syif malam haruslah tidur sepuas hati untuk membina kembali tenaga yang hilang 10 jam yang lalu. 

jadi pagi tadi daku dah Memulakan Pagi Yang Ceria Tanpa Kasih Sayang Cik Belog kerana berjaya membongkangkan diri demi tidur, muahaha sila memahami daku ye.

oh ya. daku dapat Kad Jemputan. tah dari siapa lah gerangan tu. hehehe oh tidak. bukan dari siapa-siapa tetapi kad jemputan sempena Majlis Sambutan Hari Jururawat Daerah Port Dickson.



semua sedia maklum kan yang Hari Jururawat jatuh pada 12 mei yang lalu. tapi inilah sambutan untuk meraikan jasa-jasa para jururawat dalam memberi kesihatan pada seluruh rakyat Port Dickson terutamanya.

sambutan lebih bermakna apabila Tetamu Kehormat yang datang adalah

YB TAN SRI HAJI MOHD ISA BIN DATO' HAJI ABD SAMAD.

siapa yang tak kenal Tan Sri Mohd Isa. meh daku nak sepuk! muahahha Tan Sri Haji Mohd Isa memang orang Port Dickson ok.

eh eh dah jam 1 lebih dah ni. acara start jam 3 petang. jadi daku nak bersiap-siap lah eh. Mintak Maaf lah yer cik belog kekurangan kasih sayang lagi. tak pe kalian kan ade boleh menceriakan cik belog daku balik. muahaha ^^


sampai di sini je.. tadaaaa...



p/s : kenapa hari guru semua orang ingat. tapi hari jururawat seakan di lupakan. takde jururawat tak sihat lah jugak rakyat negara ni. emm




2 doakan hakimi jadi anak soleh:

Ardini Humaira said...

alaaa jangan la majuk. ehe.. selamat hari jururawat!


p/s: banyak hari special sebenarnya cuma hari guru lebih menonjol.. macam hari setiausaha, hari kanak2, dll.. tapi hari student tak ado pun. sedih bangat :'(

Cik Azizah said...

@ardini humaira~ ehe..mekasih kak dni...

hari student mmg takde la kak..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Cik Azizah Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah