Wednesday, August 24, 2011

Cantik Baju Kahwin Memey Suhaiza



peh kau!! kelasssssss gitu baju kahwin dia. jeles nyah tau! muahahaha  ini lah dia baju rekaan Hatta Dolmat untuk majlis perkahwinan Memey Suhaiza dan Norman Hakim september nanti.


serius memang cantik! awesome gilos baju kahwin dia. baju kahwin la yer. ngehngehngeh perangai je tak cantik. eh sempat lagi kau. hahahaha


couture wedding gown, pearl white, pleated flower dress

sila LIKE fan page Hatta Dolmat



kad kahwin dia pon smart untuk Hatta Dolmat



tapi kan..
kenapa gaun nampak ketiak?? kahkahkah
ok bai!!

24 doakan jijah cepat transfer semenanjung:

Miss A said...

cantiknye bju memey.stuju gile,orgnye je yg tak bpe bknan sgt.ahaks~

hudahassan ^^ said...

pehhhh , bertngkat-tngkt gaun dye .
beropol-ropol . hahaha .

cik siti said...

taw tape... nampak ketiak sgtlah slack... tak berkenan. muahahhaa

cik najihah said...

cantik jugak..
hatta dolmat mmg superb

Roti Telur said...

kenapa laa kat ketiak tak tutup yer..kahkah..

Oshin said...

baju sponsor memang cantik hihi

idaida0504 said...

hukhukhuk..lengan xad...xcantek dah...

cik bulan said...

ketiak itam..k bai..hahaha

shida'R said...

tahh jiejah kpe nmpak ketiak eh..hmmm..

Jasmin Ibrahim said...

"kenapa gaun nampak ketiak??" kahkahkah.......ades...lawa tu lawa dh kn....hehehe

Eyfa Zalifa said...

wow!amazing!a'ah kan..nmpk ketiak..psengitu..hehe

ShErA said...

tinggi betul memey ni...

ArulchelseA said...

wow..lain macam je..kih kih kih.. smoga berpanjangan..kih kih kih

Nurul Solehah said...

Hatta Dolmat kalo buat baju kahwin mmg mcm tu , ade terselit seksi2 sket . oopss =,=

Wanie said...

cantik!! gaun tu la cantik memey tak..:D
kecik je hatta dolmat ni eh..keke

kan bagus klu tutup ketiak tu..huhu

Cik Azizah said...

kahkahkahkah semua komen pasal ketiak dia...ngeee~~ tu la knp la nmpk ketiak..tu tak cantik la bg gaun pengantin. hohoho

Alip Apai said...

kan mmg trademark hatta dolmat nmpk ketiak dgn ropol2 tu..

cantik lg baju kawen ct nurhaliza.

YNA said...

cantik gilos mmg slack part ketiak la..

cer wat lebih cket kain belah lengan tu..
cadangan x menahan, ahaha

tomatokering :) said...

pehhh cantekk lg kalau bertutup . kui3 ;p

keciknye hatta dolmat tu T_T

fairuz said...

kalau aku pakai lagi cantik. tak pun lembu aku pakai. hahahaha kbai!

Cik Azizah said...

yna: betol2..kain lebih sikit. 3 suku ke kan. hahaha fashion kot nmpk ketiak ni..

kak lang said...

aiiissshhhh, xsuka lngsung tgk bju ni...mmg xcntik n xsuka org yg pkai tu..huh!

WuMing said...

Ini laa yang dikatakan "jangan nilai orang dari luaran"

Luar cantik dalam tak tahu lagi.. Luar hodoh, mungkin seorang budiman..

Sapa tau...

Mungkin juga luar dan dalam sama saja..

Juga sapa tau...

oreocheesecakes said...

cantik nyer baju die...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Cik Azizah Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah