Thursday, January 19, 2012

Maksud Pemberian/Hadiah Lelaki kepada Perempuan


Assalamulaikum..


cer check ❤ MAKSUD PEMBERIAN/HADIAH LELAKI KEPADA PEREMPUAN ❤


✔ JAM TANGAN → Tanda mengingati setiap masa dan waktu ツ

✔ CINCIN → Tanda ikatan kasih yang abadi ツ

✔ GELANG → Tanda mesra ツ

✔ RANTAI LEHER → Ikatan cinta yang perlu perhatian ツ

✔ SUBANG → Tanda penghargaan dan penghormatan ツ

✔ KASUT → Sentiasa mengambil berat/prihatin ツ

✔ PAKAIAN/KAIN → Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu ツ

✔ PAYUNG → Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi ツ

✔ MINYAK WANGI → Tanda cinta ツ

✔ BINGKAI GAMBAR → Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan ツ

✔ BUKU → Bersifat terbuka dan bertolak ansur ツ

✔ BUNGA → Tanda perkenalan dan tanda sayang ツ

✔ COKLAT → Semanis cintamu ツ

✔ LAGU/CD/KAD UCAPAN → Mengabadikan cinta dan kenangan ツ

✔ SEJADAH DAN AL-QURAN → Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat ツ

✔ HANDPHONE → Tandanya kau jangan lari dari ku!!!! Akan ku mencari mu walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup) ツ


#Tetapi hadiah yang paling di nanti2kan oleh setiap perempuan adalah...


❤ MASUK MEMINANG → Tandanya dia serius dan betul2 ikhlas mencintai kamu ♥



hehe . .cer check kaum hawa kalian dapat hadiah ape dan mane satu =,=' ♥ i like it like that!! woooo ooooo~~

23 doakan hakimi jadi anak soleh:

Nurul Iman Rosman said...

nak SEMUA hadiah di atas. yeyy!
hahaha :P

nuyui a.k.a miss YUI said...

kbyk dh dpt..

yg last tu, prnh bincgkan..

eceh..

S.n.Fariza said...

hik3. sweet je :)

AreNieZa said...

hah!!! ske2... tggu yang last skali tu... hadiah paling bermakne tu..

Cik tikah said...

kad ucapan :D

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

salam.selamat pagi jijah. =)
yg last tu setuju sangat!! itu tandanya dia mau hidup semati ngan kamu.hihi~ tapi kalau bagi minyak wangi, adakah tandanya badanku bushuk? kikiki~

LINDAHERY said...

masuk meminang tak semestinya dia serius cinta kita / ikhlas dgn kita... ada gak yg meminang sbb lain kan.. percaya laa ini semua pengalaman dpn mata ;)

Eza Boom Boom :) said...

selalu dapat jam tangan, cokelat, gelang, buku dan lagu :). Erkk.. p, bagi Eza takde maksud pun semua tu kalau tak masuk meminang ^^

Munnafendy said...

hahaha betul2 tu la hadiah paling syook sekali =)

Ardini Humaira said...

semua tu hubby dni bagi.. hik3... :D

nabila azmi said...

hehe..betul2..bab masuk meminang tu..=)=)

Aida Omar said...

baru tahu..
tapi hadiah yang last tu memang paling bahagia kalau dapat.

Azhafizah[フィザ] said...

wahh..seronok tengok ada yang berkaitan..tunggu cincin emas je skang ni..hehehe

Cik Azizah said...

hehehe paling bahagia kan..tapi ada gak masuk meminang tapi tak kawen..camnor tu..hikhik

shida'R said...

betull.....setuju sgt hehe.. :)

aiNa yaZiD said...

setuju~!! selalu dpt perfume. coz i pengumpul perfume yang tegar. hehehe.

MaYa MustWany said...

kain & lagu..emmm..

Cik Azizah said...

hehehe :P

Ina Husain said...

minyak wangi....

Baby Yap said...

Cincin,gelang,kasut,pakaian/kain,minyak wangi & bunga

Baby Yap said...

Cincin...
Gelang...
Kasut...
Pakaian/kain...
Parfume....
&
Bunga..... :)

alyn magenta said...

teddy bear,handphone,buku,tudung,keychain,jam tangan huhuh:-)

alyn magenta said...

handphone,tudung,teddybear,keychain,buku,jam tangan huhu:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Cik Azizah Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah