Monday, May 14, 2012

Akhirnya...Suami Posting Kota Kinabalu Sabah


Hari isnin yang monday blues.. hohoho.. apa tak nya hari ni suami jijah terbang ke Kota Kinabalu Sabah untuk memulakan tugas di sana setelah habis setahun sambung Diploma di Lumut.

Perasaan sedih yang amat menguasai diri. 
harapnya jijah mampu kuatkan semangat bila berjauhan..


suami di Terminal KLIA.


tadi flight suami jam 2 petang. sempat juga jijah jumpa suami di Terminal KLIA. 
rushing juga dari Port Dickson drive ke KLIA. penat.. tapi asalkan berbaloi dapat jumpa. 
lepas ni bulan 10 atau 11 baru suami balik sebab konvokensyen.
kalau tak balik nampaknya jijah kena lah ulang alik ke Sabah. huhuhu


mungkin ada sebab kenapa jijah belum di kurniakan rezeki.
harus mengerti sebab musabab yang Allah turunkan ini..
doakan jijah kuat semangat yer.. dan di kurniakan rezeki lepas ini :)





" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah ,
Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu .
Aku semakin mengerti,
‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..
tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..

Amin~~



25 doakan jijah cepat transfer semenanjung:

nuyui a.k.a miss YUI said...

insyaALLAH jijah..sbr ea.. kuatkan smgt..pasti ada sbbnya..

fyna said...

sabar ye dear jijah... hubby jijah pergi sebab bertugaskan...

Zaza Ridzlan said...

sabar ye jijah, senyum slalu..jgn sdh2 =)

Cikpuan rara said...

Ya Allah,sabar ya jijah.hope jijah sabar.ada bahagia di kemudian hari.

Cik Aien said...

sabar yer syg..... hikmah semua tu.. sb tu blum di kurniakan rezeki sb korang nk berjauhan..insyallah bile dekat nty korg akn dikurniakan rezeki.. cepat2 tukar tau :)

Liya Laa said...

Jauhnye bah.. Awak x mtk tukar posting sane ker? Uwaa.. merana kot pjj nie ;(

Arra Ahmad said...

pernah lalui PJJ selama 4 tahun..you can do it!!!:)

AmoyCincai said...

aka x ikut?? blh jumpa amoy..hhee

diana said...

semoga jijah dapat menempuh nya dengan sabar..makin jauh makin sayang tau..
nanti jumpa pun malu2..
tu yang best tu..heheh

Myra Jay said...

InsyaAllah mudah-mudahan ada rezeki buat Jijah ye..

Teruskan usaha tanpa jemu >> Mcm MJ dengan suami tetap berusaha walau dah cecah 2 thn lebih usia perkahwinan :)

ayut said...

hai jijah...dont know why selalu je lepak sini.selalu tengok je..tetbe arini nak mengomen..mgkn sbb bakal jd mothly wife mcm awk kot..takpe,mgkn ad rezeki untuk yg lain :) be strong ea!

Hidayah Maznan said...

hai kak jijah :) sy baru jumpe blog akak..excited nak baca bila tgk header suami akak navy..heee bf sy pun navy..baru 3 bulan keje kat lumut :) selamat berkenalan :)

Hidayah Maznan said...

sy baca banyak entry akak..heee excited je..wahh nurse $ navy..heee samalah kita.. tapi sy belum qualified lagi..tgh tgu bulan depan nak LJM..

::Aja:: said...

jijah..mintak la posting kat sana..sure boleh punye!!!!navy sure lama kalo g sabh sarawak ni

Ira Nira said...

smalaa cam nira...mmg mula2 trasa sgt kkurangan bila dia xda tp lama2 ok dh..kjauhan mgeratkan lg phbugan...=)

Sally Yatiey said...

Semoga sentiasa sabar & tabah :)

laskar pelangi said...

sabar ye jijah.dugaan tu..rindu jer jijah pergi la sabah. boleh honeymoon sekali.ehehe

Miss Ika said...

Jijah, be strong eh.
Pejam celik dh bulan 10. Kuat!

ecadwinkyasha said...

sabar je la eh....

ziezah said...

tq semua... atas doa kalian InsyaAllah jijah akan jadi lebih kuat :)

Edura Hanum said...

semoga jijah kuat dan bersabar dgn dugaan ini.mungkin ada rezeki lain yang ALLAH akan berikan

afzalsukasuki said...

sabarlah ye jijah, doakan dia pergi dan balik dengan selamat :)

IntaNBerliaN said...

insyaAllah nanti jijah dh duk bersama, DIA akn kurniakan cahaya mata utk jijah... semua tu mmg ada hikmah kn..

Azhafizah[フィザ] said...

pejam celik pejam celik tak lama lagi abislah tu..sabar ye jijah

ziezah said...

@Azhafizah[フィザ] InsyaAllah.. jijah cuba :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Cik Azizah Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah