♥Fresh From Oven Cik Azizah♥

Monday, May 28, 2012

Tips Jadilah Pasangan Hebat


1. Jadi insan yang bijak baik dalam pemikiran,pertuturan dan perbuatan.
2. Pandai mengambil hati dan menghiburkan pasangan.
3. Bantu pasangan mengurus rumah tangga dan anak anak
4. Selalu ada di belakang pasangan, memberi sokongan moral dan kewangan
5. Menjaga kebajikan pasangan dan anak anak
6. Mengambil berat terhadap keluarga mentua
7. Berpenampilan menarik dan sopan
8. Menjaga maruah diri dan keluarga
9. Sentiasa mendoakan kesejahteraan keluarga.


InsyaAllah anda adalah pasangan yang hebat!



27 doakan jijah cepat transfer semenanjung:

Eza Boom Boom :) said...

Eza masih berusaha menjadi pasangan yang hebat untuk bakal suami :)

IntaNBerliaN said...

thanks jijah.. suke kongsi tips :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

amiinnn...

Nens Collection said...

tq jijah..
sama2 kita amalkan ek..;)

Azzah said...

Insyaallah..:)

Fienazzuki said...

oucch.....
<3<3<3

Cik tikah said...

tq bagi tips kak jijah. baru bukak kad jmputan akak :(

Zana Adieyza said...

insyaAllah.. semoga kita dpt jadi pasangan hebat utk pasangan kita..

Rafflesia™ said...

insyaAllajh.. :)

LiNda said...

thankz jijah..tips2 jijah share semua best n berguna.,..:)

CikMai said...

insya Allah. nice tips :)

eMMe said...

Jijah sihat?
moga kite menjadi isteri yg hebat kepada suami kita...InsyaAllah....

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

amin.. moga kita sama2 menjadi yang terhebat untuk si DIA (^___^)

caliph shuriken said...

nice sharing tips ^^

*blom bjumpa yg sesuai, hukk...

azizah :) said...

@eMMejijah sihat sis... moga sis n baby sihat2 yer.. InsyaAllah moga kita di kalangan isteri terhebat tu!

shida'R said...

terbaiklah blh bt rujukan nih ^_^

-SUPERGIRL- said...

tp kdg2 buat lah hebat stakt mane pn tetap salah . Huk

lella lala walaa said...

kak jijah! rinduuu akak sesangat. lama tak datang jenjalan sini. btw, nice tips kak! takpe,lella baca dan ingat,nanti dah sampai masa, lella praktik kan ehh. ecewahh. hihi. missyou, take care kak! muachh <3

azizah :) said...

@lella lala walaa rindu kamu jugak syg~ nnt dah kawen.. rujuk entry akak ni yer.. miss u too~ take care :)

ayut said...

ohsem..!leh jd buku rujukan dah ni.Insya Allah.smga sesame dpt jd yg terbaik utk pasangan.eh,mcm dh kawen je ayut ni :p

sgt sweet ok gmbar kamu itu! :)

Juliet_iRa~" said...

insya-Allah 1 hari nanti..heee

azizah :) said...

@ayutInsyaAllah suatu hari nanti syG~

azizah :) said...

@Juliet_iRa~" InsyaAllah ira :)

Azhafizah[フィザ] said...

InsyaAllah..moga moga.^__^

azizah :) said...

@Azhafizah[フィザ] InsyaAllah yunk :)

QasehnyaRania said...

in shaa ALLAH..aamiin

cute nya model tu :)
semoga kalian bahagia hingga hujung nyawa dik :)

azizah :) said...

@QasehnyaRania tq kak :) moga akak n abg pon berbahagia hingga akhir hayat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Cik Azizah Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah