Friday, July 6, 2012

Tazkirah Jumaat Part 22




WANITA berhak memilih siapa BAKAL IMAMNYA, 
kerana BETUL IMAMNYA maka, BETULLAH MAKMUMNYA..♥♥♥

16 doakan jijah cepat transfer semenanjung:

mama aryan said...

betul ru ..akak setuju

Myra Jay said...

InsyaAlllah..
Thanks Jijah :D

Bazilah (^0^) said...

indah tazkirah jumaat nih :) tersenyum sendiri masa baca huhu

Nens Collection said...

penuh makna jijah..;)

LiNda said...

yup..betul2. Imam tu la yang akan bimbing wanita sepanjang hidupnye.

eima said...

mudahan imam dunia akhirat berjaya membawa aku ke syurga

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol tu jijah..

aisya said...

betul.. setuju!

Aida Omar said...

suka ayat nie..betul kan? kita nak yang terbaik untuk diri kita dan juga keturunan kita :)

Azzah said...

betul tu...

msredcheesecake said...

hati2 memilih imam kita kan?

Ardini Humaira said...

lelaki pun dah pandai pilih makmum dia skang :)

Azhafizah Md Nor said...

InsyaAllah..buat yang terbaik kalau nak yang terbaik.^__^

shida'R said...

setuju jiejah ^_^

IntaNBerliaN said...

sk pulak akak dgn ayat ni.. :-)

azizah :) said...

setuju sgt kan... InsyaAllah moga imam kita sekarang itulah imam di akhirat nanti ^____^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Cik Azizah Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah