Monday, January 13, 2014

Cheese Cake Leleh~


Ramai dah makan cheese cake leleh kan.. ai je baru nak merasa dan makan.. muahaha :p
 setahun sekali daku makan cheese kek tau! dengar baik-baik setahun sekali... silalah percaya~

sebelum preggy kurang gemar cheese kek ni macam entry sini..
tapi bila preggy je cheese kek ni la paling di cari cari...

now anak dah 4bulan makan balik cheese kek.. tapi kali ni meleleh leleh punyaa~ nyummyy!!


perisa original dan strawberry.. hanya RM10! sangat puas hati makan!

jemput makan yer semua.... nyum nyummyy!!


beli kat blogger mummynemo.. cod area kota kinabalu..



15 doakan jijah cepat transfer semenanjung:

- AZIE - said...

akak pun blm pernah mkn lg hahahaha...

eima said...

wahhhh menarik tp ai jenis klu mkn mmg cepat muak ..ape jenis kek punh ... tak suka kek ... tp mkn jugak ... tp nmpk menarik sgt

Azhafizah Md Nor said...

memang meleleh air liur kalau tak dapat makan makan.hihi.sedap sangat ni!

azizah :) said...

@- AZIE - hehehe lagi dasyat..hehe

azizah :) said...

@eima kak.. cheese kek yang ni serius tak muak kak! sedap sangat! sampai nak lagi tu..

azizah :) said...

@Azhafizah Md Nor mula2 gitu gak..tengok org post sedapnya.. sekali jumpa kat sabah ni.. order terus!

Rizziela said...

sedapnya cheese kek leleh..tp jauh nyer nak makan kek ni

aisya said...

ni yg rasa mcm nak buat ciskek ni.. haha

QasehnyaRania said...

mmg meleleh je nengok tu.
tak try lg pon. hihi

Shida Radzuan said...

mmg meleleh jiejah alahaiii teringun plak..

Chic Na said...

cikna pun baru makan.. sedap kan?? terkenang2 rasa dia tu.. huhu..

Deqla Manjew said...

byknye lelehan dia tu.. x muak ker mkn? tp nmpk terliur la plak.. hee

IntaNBerliaN said...

mmg meleleh betoi ni :-)

Mimi Azirah said...

Sedap kan jijah..nyum nyum nyum

ayut said...

Ayut suke....huhuhu..lg2x cheese..sedap ye la..ni pon tgk rasa nk je mkn....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Cik Azizah Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah